  From: OKAN
  To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
  Sent: Tuesday, February 10, 2009 1:44 PM
  Subject: [Linux-sunucu] Re: NFS Performansı

  tail -f ile iki dosyayı da actım ve yeni bir dosya kopyalamaya basladım.
Herhangi bir mesaj dusmedi her 2 dosyaya da

  Ancak daha onceki islemlerden su 2 mesajı goruyorum.

  Feb 10 12:57:41 localhost kernel: lockd_down: no lockd running.
  Feb 10 13:01:02 localhost kernel: nfs warning: mount version older than kernel

  Ayrıca, aynı dosyayı 2. kez kopyalamaya baslayınca, birinci kopyadan sonraki
her kopya cok hızlı bir sekilde sonuclanıyor. Ama her dosyanın ilk kopyalaması
cok uzun suruyor.

  İlginize teşekkürler.

  OKAN