Merhabalar,
CentOS 5 üzerinde basit bir ftp (vsftp) sunucu kurmak istiyorum. Sadece
internet üzerinden ftp://xx.xx.xx.xx yazan kişiler bir şifre girerek
(kullanıcı ismi bile gerkmez!) dosyaları indirebilsinler... Upload bile
gerekmez!...

Sadece siteye girmek için bir şifre sorsun... Konsol üzerinden giriş de
gerekmiyor. Lokal giriş de gerekmez. Sadece internet tarayıcı ile
ulaşılması gerek...

vsftp yi deniyorum ama ulaştığım sitelerde kullanıcı oluşturma ve derin
işlemlerden bahsediliyor...

Bu kadar detaylı ayar yapmak gerekir mi gerçekten?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)