Selamlar,

XEN ile VMWARE arasında ki büyük fark cluster yaparken ayrıca bir management
makinasına ihtiyacınız olmayacak.
vmware de virtualcenter i kurmak için bir windows server a ihtiyacınız var.
Xen de ise bu söz konusu değil management aracını direk kendi pc nize
kurarak her türlü işlemi yapabilirsiniz.

performans olarak ise bence sizin tamamen donanımııza bağlı diye düşünüyorum
. Yani fiber bağlantılı bir SAN varsa ve ram cpu olarak güçlü  HOST larınız
varsa performanta sorun olmayacaktır.

Harun Şahiner

www.bilgikale.com

HarunŞahiner