Merhaba,
sanallastirma konusu gecince birsey soylemek istedim. Konu olarak yeri
burasi degil, linux-sohbet'e de tasiyabiliriz.

Ben isin ticari/politik yonunden birseyler soylemek istiyorum. Bu konuda
gorduklerim biraz uzdu beni :)

Hyper-V'ye buyuk destek veren malum firma yeni bir strateji ile atilim
yapiyor. Askerden yeni geldigim icin onceden takip etme sansim olmadi.
Cesitli seviyelerdeki is ortaklarina kendince bir _guzellik_ sunuyor. Bu da
diger sanallastirma platformlarini artilari, eksileri ne olursa olsun
baltalamaya baslamis. *NIX sistemler uzerindeki VPS sunucu diye adlandirilan
sistemlerin Hyper-V'ye gecirilmesi karsiliginda nakit para teklif ediyor. a
tarihine kadar n sayida VPS'yi Linux'an Hyper-V'ye gecirirsen sana X.XXX TL
odeme yapacagim diye bir teklif sunuyor.

Bu noktadan sonra sanallastirma yazilimlarinin performansi, sagladiklari
kolayliklar vs. bazi firmalar icin pek bir anlam ifade etmiyor. Bazi
zamanlarda uygulamalar teknik anlamda degerlendirilirken, simdi isin boyutu
biraz daha degismis durumda gorunuyor.

Hakan POLATKAN
--

17 Nisan 2009 Cuma 13:53 tarihinde zekeriya akyildiz <