Merhabalar,
Bilgisayarımda 2 vserver var.
Birinde apache+php+mysql+ssl var.IP adresi -> 10.0.0.1
İkinci vserver'da apache+php+wordpress var.IP adresi -> 10.0.0.2

Benim yapmak istediğim, 10.0.0.1/wordpress yazdığımda bana 10.0.0.2'yi
getirsin,fakat url değişmesin.Bunun için;

/etc/apache2/sites-available/yeni adında bir dosya oluşturdum ve bunu aktif
ettim.Bu dosyanın içine;

Redirect wordpress http://10.0.0.2 yaptığım zaman direkt 10.0.0.2'ye gidiyor
ve url'de değişiyor.Url'in 10.0.0.1/wordpress olacak şekilde nasıl
yapabilirim.

Apache'nin bütün modüllerini inceledim,fakat bir türlü yapamadım.Bu konuda
yardımlarınızı bekliyorum.

Bilge