Merhaba,

hostgroup_name  ping-servers

demişsiniz 155. inci satırda ancak daha önce:

define host{
        use                     generic-server
        host_name               host1
        alias                   CentOS 5
        address                 10.0.0.1
        }

define host{
        use                     generic-server
        host_name               host2
        alias                   Ubuntu 9.04
        address                 10.0.0.2
        }

define hostgroup{
        hostgroup_name  ping-servers
        alias           Linux Sunucular Ping
        members         host1, host2
        }

Gibi tanınmlarınız olmadığından ping-server çözülemiyor gibi görünüyor...

Bir de ben /etc/init.d/nagios dosyasinin içine ek yapıp:

       checkconfig)
                printf "Running configuration check..."
                $NagiosBin -v $NagiosCfgFile > /dev/null 2>&1;
                if [ $? -eq 0 ]; then
                        echo " OK."
                else
                        echo " CONFIG ERROR!  Check your Nagios
configuration."
                        exit 1
                fi
                ;;

Kısmını yeni bir komut oalrka kopyalamayı seviyorum:

        dispconfig)
                printf "Running configuration display..."
                $NagiosBin -v $NagiosCfgFile
[...]

Boylece her seferinde nagios path ve conf pathi uzun uzun yamak yerine
nagios dispconfig ile sorunları gorebiliyorsunuz. Checkconfig den farkı
herşeyi dev null a yonlnedirmiyor olması..

Selamlar,

Kerem ERSOY
ISACA Certified CISA, (ISC)^2 Certified CISSP