Merhabalar,

Debian Lenny üzerinde Postfix, Dovecot, Mysql üçlüsü ile Postifxadmin
kullanarak kurulum yapıyorum. Şimdiye kadar parolaları hep cleartext
olarak sakladım. Artık bu yapım sorunsuz çalıştığı için parolaları
şifrelenmiş olarak saklamak istiyorum.

cleartext olarak sorunsuz çalışan yapımda, Postfixadmin ile varsayılan
olarak gelen md5crypt'i aktif yaptım. dovecot-mysql.conf da da
default_pass_scheme = MD5-CRYPT ayarını yaptım. IMAP olarak login sorunu
yaşamıyorum. Gel gelelim smtp'de auth olamıyorum. Birçok farklı
kombinasyon da denedim ama smtpd.conf un ilgili bölümleri enson şu şekilde:

pwcheck_method: auxprop
mech_list: PLAIN LOGIN CRAM-MD5 DIGEST-MD5
auxprop_plugin: sql
sql_verbose: yes
sql_engine: mysql

warning: unknown[192.168.1.6]: SASL LOGIN authentication failed:
authentication failure

şeklinde bir hata alıyorum. Yanlşım nerede olabilir ?