Eray Aslan wrote On 28-08-2009 09:21:

> Hayir. smtpd_tls_auth_only ayari AUTH'dan once STARTTLS komutunun
> gerekli olup olmadigini duzenler.  Bu ayari kontrol edin.
>
> http://www.postfix.org/postconf.5.html#smtpd_tls_auth_only

> Cyrus, STARTTLS, AUTH hepsi farkli seyler.  Kavramlari karistiriyorsunuz
> sanki.

Evet birşeyleri karıştırıyor olabilirim ama ne olduğunun henüz farkında
değilim. Aşağıdaki çıktılarda görebileceğiniz gibi standart ayarlarımla
587 den AUTH'u hiç advertise etmiyor. Thunderbird de connection
security'e STARTTLS dersem auth mekanizması çalışıyor.

telnet localhost 25
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.
Escape character is '^]'.
220 orion.localdomain.local ESMTP Postfix (Debian/GNU)
ehlo myhost
250-orion.localdomain.local
250-PIPELINING
250-SIZE 10240000