Merhaba arkadaşlar handycafe fitler programını kullanıyorum buda tib onaylı
bu programı kurdukdan sonra filtre için netden güncelleme yapıyorsunuz orda
yasakli kelimeler ve siteler geliyor bu program tib den onaylı ise oradaki
kelime ve siteler yetiyor olabilir bilginize kolay gelsin

Adem BEKMEZ <http://www.efabilisim.com/>

EFA BİLİŞİM ve YAZILIM LTD. ŞTİ.

K.Maraş  :
Şazibey Mah. Azerbaycan Bulv. Manolya Apt. Altı No:84/B
KAHRAMANMARAŞ
Tel:   +90 (344) 235 45 00 pbx
Fax:  +90 (344) 235 45 05

Adana :
Reşatbey Mah. Vali Yolu Cad.
Gülek Sitesi 1/C
Seyhan / ADANA
Tel:   +90 (322) 459 44 40 pbx
Fax:  +90 (322) 459 44 35

Her türlü öneri ve şikâyetleriniz için lütfen des...@efabilisim.com mailini
kullanınız

                   Yazdırmadan önce Çevremizi düşünelim !
                 Before printing think about the Environment !

 <mailto:a...@efabilisim.com>

  _____