bahsi geçen programı indirip kurdum ve filtreyi güncellemesini yaptım,
siteden kendi black ve white listi çekti. keywordleri aldı. Yeterli
denilirmi bilmem ama ekteki dosyada hepsi mevcut.
ayrıca biraz araştırma yaptım intercafecilerin sitelerinde karalisteler
paylaşılmış onlarıda biraz derledim. onuda ekte verdim.

kolay gelsin.

2009/9/8 Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilb...@gmail.com>

>  Selamlar,
> Tamam işte... O listeyi nasıl edineceğiz?
>
> Kolay gelsin,
> Mucip:)
>

> Adem BEKMEZ yazmış:
>
>  Merhaba arkadaşlar handycafe fitler programını kullanıyorum buda tib
> onaylı bu programı kurdukdan sonra filtre için netden güncelleme
> yapıyorsunuz orda yasakli kelimeler ve siteler geliyor bu program tib den
> onaylı ise oradaki kelime ve siteler yetiyor olabilir bilginize kolay gelsin
>

> Adem BEKMEZ <http://www.efabilisim.com/>
>
> *EFA BİLİŞİM ve YAZILIM LTD. ŞTİ.*

> [...]

Kısa vadeli çıkarlar uzun vadeli kayıplar yaratır...