vmware kendisi nat altyapısını destekliyor ama çok fazla sayıda bağlantı
olan uygulamalarda bu nat altyapısı yüzünden sorunlar yaşadığım için
linux iptables ile yapmayı tercih etmiştim. O sorunlar yüzünden bir daha
vmware'in kendi NAT altyapısını kullanmadım. Belki aradan geçen 3-4
yılda durum düzelmiştir ama iptables gibi sağlam bir altyapı varken
uğraşmayı gereksiz gördüm.

Osman Yozgatlioglu yazmış: