Selam

Exchange mantığında linux tabanlı mail server kurmak istiyorum, zimbra mail
server kurdum MS Outlook 2003'de Global Adress Defterini görebilmek için LDAP
ile bağlantı yapıyorum ama kime dediğim zaman hiç bir adres gelmiyor bul dersem
kişi isimlerini getiriyor yada  connettor istiyor o da ücretli. Linux üzerinde
exchange gibi çalışabilecek ve gelen giden maillerin yedeklerini tutabilceğim
bir yapı tarif edebilirmisiniz

Teşekkürler

Kolay gelsin

Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/photos.aspx