Merhaba
elimde 2 farklı linux var.
1. Clack Connect 3.2 HE (Centos) (Imap mail server, OpenVPN)
2. Ubuntu 9.10 (samba)

İstediklerim :
1-   2. PC nin diskini 1. PC ye mount etmek istiyorum. Bunuy yapmak istememdeki
sebep; Open VPN ile bağlanıldığında 2. sisteme erişememem.

veya

2-   Open VPN içinde bir değişiklikle SADECE 2. PCyi Samba olarak gösterebilir
miyim?

1 haftadır araştırıyorum. Sadece Cevaplayacak arkadaşlardan rica ediyorum.

Saygılar, Selamlar,
Muhammet TURK
MSN  : sadist1...@hotmail.com

Yahoo! Türkiye açıldı!  http://yahoo.com.tr
İnternet üzerindeki en iyi içeriği Yahoo! Türkiye sizlere sunuyor!