Omer Barlas yazmış:
> Timuçin Kızılay @ 23-06-2010 13:11:
>
> NFS ile de çalışabilirsiniz. portmap ve nfs-kernel-server kurarsanız,
> karşıdaki dosya sistemini kendi bilgisayarınıza mount edebilirsiniz. biraz
> yavaş olabilir tabi, orası ayrı. madem shell imkanınız var, bence uzak
> sunucuda tar.gz'leyip tek dosya olarak indirirseniz daha da hızlanabilir
> işlem.
>
> bu arada indirmek için herhangi bir domainin altına kopyalayabilir, ya da
> farklı bir porttan çalışan bir web sunucu kurabilir, veya farklı bir porttan
> çalışan bir ftp sunucusu kurabilir, daha sonra wget ile -c opsiyonunu
> [...]

Sunucu üzerine herhangi bir şey kurmam mümkün değil. Yedeklediğim
dosyalar da zaten yaklaşık 2GB'lık parçalar halinde olan vmware sanal
makina imajları. Bu dosyaları tar.bz2 haline getiriyorum zaten. Makina
da üzerinde vmware-server çalıştıran başka hiç bir servis kurulu olmayan
bir linux makina. ssh üzerinden kopyalamak dışında bir yolum yok gibi
görünüyor.