Omer Barlas yazmış:
> Timuçin Kızılay @ 23-06-2010 13:31:
>
> madem vmware ve üzerinde bir şey yok, sunucu üzerine vsftpd kurmanız yeterli
> olacak zaten. herhangi bir kullanıcı yaratıp, yine FTP'yle dosyalara
> ulaşabilirsiniz?

sunucu üzerine ek birşey kurmam mümkün değil, zaten firewall'dan
yalnızca vmware konsol portu ve 5555 olarak değiştirilmiş ssh portu
benim ofisteki statik ip adresimden bağlantılara açık. Sunucu dışarıya
tamamen kapalı. Firewall ayarlarında değişiklik yapma şansım
olmadığından ftp ya da http servisi kurmam mümkün değil.