+1
aynısı bende oldu 5.1 ve 5.2 beta ile denedim.
indirdiğim isoların md5 kontrolunu yaparak en düşük hızda kayedettim. administrator ekranını gecip kurulum ayarlarına devam edemedim.
Not kurulum sırasında grafik ekrani kurmadan da denedim sonuc değişmedi.

28.06.2010 15:38, Oguz yazmış:
Ethernet kartı problemini yeni realtek chipsetli eth takarak çözdüm fakat, arkadaşla aynı probleme tanık oldum, administrator şifresi? root ile aynı değil alt f2 ile login olarak konsola düşebiliyorum, bahsettiğiniz şekilde firewall stop ettim fakat yinede web arayüzünü göremedim http 500 iç sunucu hatası veriyor.