29.06.2010 09:59, Oguz yazmış:
> Bugün tekrar kurdum, şu anda sorun yok yalnız web arayüzde gördüğüm
> kadarıyla bütün seçenekler kullanıma açık değil mi?
Merhabalar,
Nihayet birisi daha aynı şikayeti yapıyor! Bir ben miyim mahsun devri
alemde diye hayıflanıyordum.

SP1'li sürümünü ben de kurmuştum. Ne DHCP ne de proxy filter menüsünü
görememiştim! Acaba sonradan mı kuruluyor?!...

Mesut Bey'den acilen en son sürümünü kurarak denemesini ve bize
bilgilendirmesini rica ediyorum... :-P

--
Kolay gelsin,
Mucip:)