Evet transparan modda auth yapmadığını söylemiştik. yani dediğiniz gibi manuel olarak proxy ayarlarının yapılması gerekiyor. Gateway olarak ClearOS gösterilirse proxy ayarlarınız bu şekilde olmalı seklinde uyarıyor, ayarları yapmadan nete çıkarmıyor.

30.06.2010 13:00, Oguz yazmış:
Şu ana kadar yaptığım testlerde istediğimi yapamadığını gördüm. Web üzerinden kullanıcı(adı şifre) girdisiyle yetkilendirerek internet çıkışı vermeye olanak sağlamıyor, proxy ayarını manuel olarak browser a girmemiz gerekiyor.