Merhaba,
40-50 kisi için 128 mb fazla gelebilir. Elinizdeki sistem 1 Gbit
networku fazlasi ile idare edecektir. IPS/IDS girse de o makine o kadar
kullaniciya cok cok fazla...Vlanlarinizi lan tarafına dogru
yapacaksınız. Traffic Shapper ile trafik rateleri ayarlayabilirsiniz de...
Multiwan yaparsınız. Networkun yavas olmaması gerekiyor.
OPT interfaceler olarak degil (onlar fiziksel interfacelerdir.) vlan
sekmesinden lan bacagina yapmalisiniz.
Wireless icin kullandiginiz access point yonetilebilir birseymi?