30.11.2010 15:49, What you get is Not what you see yazmış:
> Zaten lan ayaginda pfsensein dhcp sunucusu calisiyor.Pfsensin Dhcp
> sunucusuna da bahsettigim google dnslerini yazdim.
> Pfsensein dns cozumlemesi yapmasi icin firewalda kural yazmak gerekli mi?
> Pfsense e dns_server (tiny dns) paketini de ekledim denemek icin.
> 127.0.0.1 ipsini dinliyor.Sanirim onu kullanmak icin firewall da kural
> yazmak lazim.
Selamlar,
Lokaldeki makinalara IP adreslerini PfSense'den alıyorlarsa ve siz de
general setup bmlümünde 1 ve 2. dns sunucu kısımlarını yazdıysanız başka
hiç bir ayar gerekmeden dns çözebiliyor olması gerek. Elbette lokallerde
otomatik IP al seçeneğinin işaretlendiğini varsayıyorum.

Başka hiçbir ek ayar gerekmiyor. Ağ içerisinde kazara IP dağıtan başka
bir makina yok değil mi? Bir ara bizde bu sorun yaşanmıştı...

Tinny dns hiç denemedim. Şu ana kadar gerek olmadı...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)