arkadaşlar sorun çözüldü ;
hepinize teşekkürler.
yapılan adımları anlatayım.

sfp kaydım şu şekildeydi
"v=spf1 a mx ptr ~all"

ben bunu
"v=spf1 a mx ptr mx:benimdomainim.com.tr ip4:ipadresim ~all"

bu şekilde degiştirdim.

daha sonra yeniden sender id kayıtı yaptırdım. sorun düzeldi gibi görünüyor.
ama microsoftun tüm sunucularında güncenlenmesi 2 günü alıyormuş.

01 Şubat 2011 12:16 tarihinde Levent ERSOY - Alantron <
leventer...@alantron.com> yazdı:

>  Yeterli olacagini dusunuyorum.
>
> Alantron'u tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.
>
> Saygilar,
>
> Super Admin4,Alantron
> Alantron Destek
> Tel: +90.216.444-1625
> Fks:+90.262.341-4346
> https://www.alantron.com

>>> olusturunuz.
>>> 3- Blacklist kontrollerinizi yapiniz ve ip adresinizin sahibi olmadigini
>>> denetleyiniz.
>>> 4- Sender id kaydinizi yapiniz.
>>> 5- Hotmail uzerine dusen e-postanizin kaynak ozelliklerini kontrol