Selam,

2 adet sunucum arasında master-slave mysql replikasyon bulunuyor. 2. Yani
slave sunucum üzerinde disk alanı ile ilgili sorun yaşadım ve bazı dosyaları
temizleyerek mysql up duruma getirebildim ve sorunu çözdüm. Fakat sorunu
çözdüm derken başka bir sorun yarattım kedime sanırım. Dosyaların
kopyalandığı yani slave sunucu üzerinde start verdiğimde (aşağıda) böyle bir
hata alıyorum. Ve en kötüsü bulamadığı dosyayı yanlışlıkla yada bilinçli bir
şekilde kaldırdım. Olay şuki bu dosyayı bulmadan slave başlatmıyor ve bu
dosyayı boş elle de yaratsam diğer dosyaları kopyalayıpda yapıştırsam
sürekli hata veriyor.

mysql> slave start;

ERROR 29 (HY000): File '/home/mysql/slave-relay.000867' not found (Errcode:
2)

Bana bir yol gösterebilirseniz sevinirim.

Not: Bu arada kusura bakmayın yanlış konu başlığı üzerinden yazdım
düzelterek tekrar yolluyorum teşekkür ederim.