Acaba bunun daha kolay bir yolu yok mudur? Çünkü çalışan sistemler üzerinde
işlem yapıyor olacağım ve en ufak kesintide büyük sorunlar yaşayacağım.

-----Original Message-----
From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Doruk Fisek
Sent: Tuesday, April 09, 2013 3:53 PM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: Mysql Replikasyon sorunu

Tue, 9 Apr 2013 15:34:37 +0300, "Salih Pala \(Gmail\)"
<bilisimsys...@gmail.com> :

> 2 adet sunucum arasında master-slave mysql replikasyon bulunuyor. 2.
> Yani slave sunucum üzerinde disk alanı ile ilgili sorun yaşadım ve
> bazı dosyaları temizleyerek mysql up duruma getirebildim ve sorunu
> çözdüm. Fakat sorunu çözdüm derken başka bir sorun yarattım kedime
> sanırım. Dosyaların kopyalandığı yani slave sunucu üzerinde start
> verdiğimde (aşağıda) böyle bir hata alıyorum. Ve en kötüsü bulamadığı
> dosyayı yanlışlıkla yada bilinçli bir şekilde kaldırdım. Olay şuki bu
> dosyayı bulmadan slave başlatmıyor ve bu dosyayı boş elle de yaratsam
> [...]

En temizi slave'i baştan oluşturmanız olacaktır.

Master'dan veritabanını paketleyip slave'e kopyalayıp çalışır hale getirin.
Slave'deki tüm relay loglarını ve aynı dizindeki master.info dosyasını
temizlemeyi unutmayın.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #