Herkese teşekkür ederim,

@Doruk Hocam,
bununla ilgili takip edebileceğimiz adım adım bir rehber var mıdır elinizde?
Daha önce böyle bir kurulum yapamadım o nedenle, karşılaştığım hataları
düzeltmek konusunda çaresiz kalıyorum biraz ve bu konu benim şahsım adına
son derece önemli.
Çünkü çalıştığım ofiste her şey Microsoft tarafında koşuyor, bunu mümkün
olduğu kadar linux'a geçirmek istiyorlar ama elle tutulur bir şeyler
gösterebilmem gerekiyor.

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59