Thu, 9 Jan 2014 08:44:46 +0200, Gökhan Karakaş
<gokhankara...@linux.erciyes.edu.tr> :

> @Doruk Hocam,
> bununla ilgili takip edebileceğimiz adım adım bir rehber var mıdır
> elinizde? Daha önce böyle bir kurulum yapamadım o nedenle,
> karşılaştığım hataları düzeltmek konusunda çaresiz kalıyorum biraz ve
> bu konu benim şahsım adına son derece önemli.

Gitlab'ın kendi sitesinde bu şekilde bir adım adım kurulum belgesi var.

Jenkins'in kendi yum deposu var zaten, onu ekleyip kuruyorsunuz.
Eklentilerini de Jenkins'in web arayüzünden.

Jenkins Java uygulaması olduğundan JDK ile sorun yaşayabilirsiniz,
OpenJDK yerine Oracle JDK deneyin bu tip bir durumda.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
http://www.ozguryazilim.com.tr