sanırım mail adresleri karışmış bende görünce şaşırdım bir tanıdığıma
atıyordum : ) ama Windows tarafında Server Virtualization with Windows
Server Hyper-V and System Center sınavı haziran sonuna kadar ücretsiz
olarak veriliyor. Yararlanmak isteyenler verdiğim bilgileri kullanabilir.
Ayrıca yanlış mail için kusura bakmayın lütfen.

Bilgilerinize sunar,
İyi çalışmalar dilerim.

Eren Salih PALA
Sistem Yöneticisi