Merhabalar,

Sıklıkla OpenStack'i kullanıyoruz, ancak EC2 Driver'ını kullanmadık.
OpenStack en stabil KVM'i yönetebiliyor, diğer hypervisor ve provider'lar
ile arası pek iyi değil.

Ancak MultiCloud yönetim konusunda sıkıntı yaşadıktan sonra kullanmaya
başladığımız bir ürünü(Scalr) tavsiye etmek istiyorum. E-posta grubundaki
diğer arkadaşlar için de ek bilgi olmuş olur.

Scalr'ın, kaynak kodu açık(Apache 2.0 lisansına sahip) ve ücretsizdir.
Kendi sitesini ziyaret ettiğinizde zaten Enterprise ve OpenSource şeklinde
farklı iki sürüm görebilirsiniz. 10'dan fazla farklı provider'ı(amazon,
rackspace, openstack vb.) destekliyor.

Cloud ortamınızı sadece yönetmekle kalmıyor, provision konusunda da
yardımcı oluyor. Tavsiye edebilirim.

http://www.scalr.com/product/multi-cloud/supported-platforms/
https://github.com/Scalr/scalr

2014/1/20 Ethem AYGÜZER <et...@ayguzer.org>

> Merhaba arkadaşlar ;
>
>      OpenStack ve Ec2 entegrasyonu yapmaya çalışıyorum.
>      Bir amazon ec2 hesabını openstack üzerinden yönetmek
> istiyorum(instance oluşturma vs..) bu konuda bilgisi olan yada daha önce
> deneyen  arkadaş  varmı acaba?
>
>      Teşekkürler kolay gesin..
>
> --
> Ethem AYGÜZER

Halid ALTUNER
Sr. Linux System Engineer & System Architect
e: ha...@halid.org
w: www.halid.org
p: +90-5302356712
P Yazdırmadan önce çevreyi düşününüz / Think about the environment before
printing