Cem Bey,

snmpwalk ile OID nasil ögrenebilirim ? bir örnek yazmaniz mümkün mü ?

ayrica Command satirinda yazdigimda cevap aliyorum...  :
Processor:25%,I/O:29% : 25% :  ; OK

sanirim tek sorunum :  Buradaki -w  ve  -c  deki degerler ile alakali.... (
check_command           check_snmp_mem_v3!-l icingauser -x sifre -L MD5 -X
sifre -w 80 -c 90 -I cisco  )

Check_snmp_mem.pl   -h   yardima baktigim zaman su yaziyor sayilarda virül
olmasi gerekiyor onu da denedim    -w 80.30  -c 90.30 gibi örnek yazdim...

Help :

-w, --warn=INTEGER | INT,INT
   warning level for memory in percent (0 for no checks)
     Default (-N switch) : comma separated level for Real Memory and Swap
     -I switch : warning level
-c, --crit=INTEGER | INT,INT
   critical level for memory in percent (0 for no checks)
     -I switch : critical level

Tesekkürler