Selam :)

God olmanın sorumluluğu büyüktür, dikkatli olmak lazım. Konumuza dönersek;
şöyle örneklendirmeye çalışayım. Nfs makinende /path/to/nfs/Foo adında bir
nfs paylaşımın olduğunu düşün. Yedekleyeceğin dosyaları da uid'ye göre
yetkilerini ve sahiplerini koruyarak gönderirsin. Rsync scp gibi
davranacak. Nfs olmadığı için nfs'nin kısıtlarından etkilenmezsin. Ancak
nfs paylaşımı altında başka kullanıcının sahipliğindeki bir dosyada nasıl
davranır bilemiyorum. Yukarıdaki örneğe göre komut şöyle bir şey olmalı:

rsync -PaRaMetreLer /home/Foo rsync.example.com:/path/to/nfs