16-11-2015 17:31, Arya Emini yazmış:
> Ama bunda canlı olacak. Senin dediğine daha yakın. Ayrıca 10 seneyi
> aşkındır itina ile kullanmaktayım, tar'ın açılmaması durumu ile hiç
> karşılaşmadım. Diskte bozuk bir bölgeye yazılmıştır, deforme olmuştur,
> onu bilemem. Açık halinde de yaşanmayacağının garantisi yok.
Selamlar,
TAR'ı bir deneyeyim dedim ama 52 GB'lık tar dosyasını MidnightCommander
ile sadece görmek için açmak tam bir eziyet! TAR dosya içerisinden başka
bir türlü görerek dosya almanın basit bir yöntemi var mı? Yoksa illa ki
önce tamamını bir yere açmak zorunda mıyız?... :(

--
Kolay gelsin,
Mucip:)