Merhaba,

UEFI Bios'a sahip bir bilgisayara dual boot olarak Windows 8 ve Ubuntu
14.04 kurmaya çalışıyorum. Windows 8 kuruluydu bilgisayarda. Ubuntu için 2
partition açtım ve birisine / bağladım, dğeri de takas alanı oldu. Ve bir
şekilde Windows'un da (birden fazla seçenekle) içinde yer aldığı bir grub
menüsüne sahip oldum. Ama menüden Windows seçeneklerinden birisini seçip
bilgisayarı Windows'tan açınca grub menüsü kayboluyor ve grub'ı tekrar
tekrar yüklemek zorunda kalıyorum.

Windows 8'in grub'ın üzerine yazıp durması normal mi?

--
*Görünen*, *gerçek olsaydı bilime* gerek kalmazdı.