Selam

Diskte bozuk alan yok ancak her an bozulacağım diyor. Dosya sisteminde
mantıksal hatalar oluşuyor.

Yoğunluğun düşük olduğu bir zamanda durdurup dosya sistemini ayırıp tar (-p
parametresi ile) veya rsync ile (dd değil) yedeklemenizi, dosya sistemini
yeniden oluşturup restore etmenizi; mümkünse verileri yeni bir diske
taşımanızı öneririm.