Merhaba Arkadaşlar ,

Zimbra mail server kullanıyorum açıkcası memnunuz fakat bugün bir olay yaşadım
dün mail atılmış kullanıcıya ulaşmamış mail treace yaptığımda loglarda
görülmedi. ben derin araştırdığımda logları günlük gzip olarak sıkıştırıyormuş
ve bunu 3 gün olarak yapıyormuş bu benim için sıkıntılı bir durum ben 1 ay
boyunca canlı olarak log tutmak ve 1 ay içinde mail treace yapabilmek 6 ayda
gzip ile sıkıştırmak istiyorum belliki Config ile yapılabiliyor ben o Config
yerini bulursam bu ayarları yapabilirim bana bu konuda yardım edebilirseniz çok
memnun olurum

Saygılarımla