Merhabalar
Gerek zimbra.log gerekse /opt/zimbra/logs altındakiler logrotate ile rotate
oluyor ve gzip oluyor
Dosyası bu /etc/logrotate.d/zimbra
Bu konfig dosyasından ilgili dosyalar altına compress yazısını nocompress ile
değiştirin ve cronu restart edin
Yine rotasyon periyodu günlük,haftalık aylık kısımları köşeli parantez
başlangıçlarında ilk satırdadır
Sorununuzu çözer diye tahmin ediyorum.