05-05-2017 17:24 tarihinde the system yazdı:

Merhaba,

zimbra mail kullanıyorum cli 'dan her türlü işimi çözüyorum fakat diyroumki bir browser olsun ben ordan mail tracking yapayım mail gitmiş gitmemiş niye gitmemiş şeklinde logları tarayıcı olarak monitor edeyim ayda yılda bir ihtiyaç oluyor ama ssh yerine webden görelim diyruz. tavsiye önerebileceğiniz bir log yazılımı varmıdır acaba.

teşekkürler,

Merhaba
Ben de benzer şekilde mail niye gitmiş niye gelmemiş gibi durumlar için ssh üzerinden grep gibi araçlarla loglardan bakıyorum.
pflogsumm yine shell ortamında bana gerekli istatiksel bilgileri de veriyor.
Ben gayet mutluyum, sorunu tespit ve çözüm üretme konusunda shell vazgeçilmez bence.
Ben mi yanlış düşünüyorum acaba bir an aklımdan geçti.

sadece fikrimi belirtmek istedim.

saygılar