cevaplar için çok teşekkür ederim,

-

________________________________
Gönderen: Mesut Güngör <mesutgun...@iyte.edu.tr> adına
linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
<linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr>
Gönderildi: 10 Mayıs 2017 Çarşamba 18:14:36
Kime: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Konu: [Linux-sunucu] Re: Zimbra için log management uygulaması

Merhabalar,
ELK stack bu iş için birebir.
https://github.com/nxhack/logstash
https://github.com/ITLinuxCL/zimbra_logstash
ELK yı kurdukdan zimbra sunucusuna filebeat ile ELK  sunucusuna logları
gönderip yukarda linklerdeki grok filtrelerini kullanarak gelen giden mailleri
neden gidip gitmediğini virüslü mailleri spam mailleri en çok kim göndermiş vs.
vs. gibi hem dashboardlar hazırlayıp hem de loglar içinde zengin arama
yapabiliyorsunuz.

Bunun dışında zmmsgtrace komutu var komut satırında çalışan. Aşağıdaki linkten
detaylarına ulaşabilirsiniz.
https://wiki.zimbra.com/wiki/CLI_zmmsgtrace

 İyi Günler.