Selamlar,

Emin değilim ancak Wiki ve RFC dokümanlarını okuduktan sonra anladığım
kadarıyla,

example.com. IN CNAME _http._tcp.example.com.

şeklinde bir kaydınız olması lazım. Zira dışarıdaki adam sizi "example.com
kim?" diye sorup, adreste http veya https yazmasına göre gideceği portu
kendisi belirliyor.

Bu şekilde tabi ki _smtp servisi için kullanamıyor oluyorsunuz.

Yine kavradığım kadarıyla, SRV kaydı internal sunucular için daha efektif.
mesela 8081'den çalışan bir API'ye erişmek için client içine "_http._
tcp.example.com" yazıyorsunuz, SRV kaydından 8081'in portunun "
8081-dinleyen-sunucu.example.com" sunucusuna gitmesi gerektiğini öğrenip
ona göre gidiyor istek.

Yanlış olabilir, doğrusunu bilen varsa düzeltirse çok sevinirim.

Saygılarımla

Burak Bozyiğit
burakbozyi...@gmail.com