genelde SRV tipi kayitlar Jabber sunucular icin kullanilmaktadir.
genelde dns kayitlarina port bilgisi girilmez.

portlar sizin kullandiginiz aplikasyonlar ile alakalidir.

mesela mx kaydi girdiginiz sunucu 25 ve 587 portu dinliyor olmasi
gereklidir. degilse mail alamassiniz. bunu dns de belirtmeniz gerekmez.