Merhabalar,

Biraz kurcaladım ama işin içinden çıkamadım!...

PfSense 2.4.0 ile OpenVPN kullanarak şirket dışından şirket içine Win 10
makine ile bağlanmaya çalışıyorum.

Aşağıdaki video ve yazıları takip ederek ayarlamaları yaptım.

https://youtu.be/VdAHVSTl1ys

https://www.serdarbayram.net/pfsense-remote-vpn.html

Ancak bağlan dediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum:

Sun Nov 12 01:46:31 2017 TLS Error: TLS key negotiation failed to occur
within 60 seconds (check your network connectivity)
Sun Nov 12 01:46:31 2017 TLS Error: TLS handshake failed

Şifreyi doğru yazıyorum. Aşağıdaki sayfaya göre Win makina üzerinde
güvenlik duvarı kapalı. Karşı taraftaki Pfense üzerinde güvenlik
ayarlanmış.

https://openvpn.net/index.php/open-source/faq/79-client/253-tls-error-tls-key-negotiation-failed-to-occur-within-60-seconds-check-your-network-connectivity.html

Neden olabilir?...

--