Merhabalar,
Ünal Bey'in ve aşağıdaki adresteki bilgiler doğrultusunda sıkıntı olmadan
VPN bağlantısı yapıldı.

https://www.serdarbayram.net/pfsense-remote-vpn.html

Benim takip ettiğim videoda bir sıkıtı var demek ki?!... Ya da ben mi
gecenin bir vaktinde yanlış yaptım bilemedim! Günahını da almayalım adamın
şimdi... 😉

İlgilenen herkese çok teşekkürler.

Son bir soru: Doğal olarak hız yavaş. Arttırmak için internet hızını
arttırmaktan başka bir yöntem var mıdır?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)