Valla şöyle diyeyim exchange'i tüm özellikleri ve Outlook ile beraber
kullanıyorsanız çok güzel bir araç. Sadece mail server'ın biraz ötesi,
colobration a gelmeden bir adım gerisi. Ama lisansını filan geçtim, arıza
ve ayar sorunları adamı delirtecek düzeyde. İhtiyaç>personel
yetkinliği>fayda kapsamında değerlendirebilirsiniz. Çok önceleri bir
firmayı exchange'den Linux kerio mail'e geçirmiştim. (Outlook eklentisi
var).