Aynı durumu ben de yaşıyorum. DKIM, Domainkey, SPF ve DMARC ayarları yapılmış sunucumdan giden mailleri posta kutularına bazen teslim ediyor bazen etmiyor. İşin daha saçma tarafı teslim etmediği postalar için standart gereği üretilmesi gereken bir hata mesajı da göndermez Outlook/Hotmail. Standart tanımaz başına buyruk bu posta sunucuyu kullanıcılar boykot etse de hep birlikte huzura ersek..