Merhabalar,

Bir terslik var sanki?

/falanca/filanca klasörüne girip denemeProg dosyasını çalıştıramazsınız. Şayet path içinde değilse.

O klasör içerisindeyken ;

./denemeProgdiyerek çalıştırılabilir. Yani o klasör içinde olduğunu belirtmek gerekir.

Yetki sorunu desem? Klasöre girip çalıştırabiliyorsanız eğer dışarıdan da klasör yolu belirterek çalıştırabiliyor olmalısınız?

Bir gariplik var?!...

Kolay gelsin,
Mucip:)