Root dizinindeyken

/home/falanca/filanca/bundle exec sidekiq -C config/sidekiq.yml  bunu
çalıştırdığımda "bash:/home/falanca/filanca/bundle" No such file or directory
hatayı veriyor

Ama /home/falanca/filanca/ dizinin içine girip sadece "bundle exec sidekiq -C
config/sidekiq.yml"    bunu çalıştırdığımda çalışıyor bunu nasıl aşarım ?
derdim bu aslında.