benim uzmanlık alanım "ticari otomasyonların yazımı" windows ortamı için
yazmışlığım var, devretmeden önceki son yazdığım mağaza otomasyonu 110 firma
tarafından kullanılıyordu. benzer bir otomasyonu linux ortamı için yazmayı
düşündüm ve arkadaşlarım beni vazgeçirdi. sebepleri ise;

"pazar olmadığı için windows daki kadar yaygınlaşmaz projen" oldu.

ben open source yazmayı düşünmüştüm. "ya kullanılmazsa, ya boşuna yazmış
olursam" korkusu ile vazgeçtim açıkçası.