01.02.2011 10:41, M.Dumlupinar yazmış:
> "pazar olmadığı için windows daki kadar yaygınlaşmaz projen" oldu.
>
> ben open source yazmayı düşünmüştüm. "ya kullanılmazsa, ya boşuna
> yazmış olursam" korkusu ile vazgeçtim açıkçası.

Selamlar,
Zamanında IBM Ceo'su da "Bilgisayarların asla evlerimize girebilecek
kadar yaygınlaşacağını sanmıyorum!" türünden tarihe geçen bir söyleme
imza atmıştı?!

Sene 2001'de ilk Linux tanışmamla büyük eziyet yaşamıştım. Türkçe
fontları bile oturtmak için saatler harcanırdı?! Bir de şimdiki
rahatlığa bakın...

Yani bundan 2-3 sene sonrasını hayal bile edemiyorum :)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)