Merhabalar,

/etc/cron.d altında ntpd diye bir dosya oluşturup ;

*/5 * * * * root /usr/sbin/ntpd -q -u ntp:ntp

şeklinde satır ekleyip her 5 dakika saat eşleştirmesini tetikletiyorum. Bu
durumda her 5 dakikada /var/log/messages'a ntp ile ilgili log atıyor. Bu
log'un messages dosyasına yazılmasını istemiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?