Merhaba,
İlk hatalı adımı Kali'yi seçerek yapmışsın. Kali, genellikle çeşitli sızma
testleri için kullandığımız Debian tabanlı bir dağıtım. Bunun yerine Ubuntu'yu
tercih etmeni öneririm, zira kullanıcı sayısı fazla ve bir problem yaşadığında
çözüme ulaşman diğer dağıtımlara göre daha kolay.
Kitap olarak Amazon'dan yabancı kaynaklara bakabilirsin veya kendi
[kitabımı](http://www.kitapyurdu.com/kitap/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-amp-oku-izle-dinle-ogren/352846.html)
 tavsiye edebilirim başlangıç için.
Kolay gelsin.

---