Merhaba Utku,
Kali linux ile başlamak yerine ubuntu veya debian ile çalışman senin için
yararlı olacaktır. Siber güvenlik alanında ilerlemek istiyorum Kali
kullanmak istiyorum desen bile önceliğin ubuntu veya debian olsun derim.
Kim Korkar Linux'tan veya Linux Komut Satır (Kemal Demirez) kitaplarını
incele derim. İnternet üzerinde güzel dökümanlar ve videolar mevcuttur. Bu
tür mail gruplarını takip ederek sorulara göz at ve araştır ne neymiş nasıl
oluyormuş diye araştırma yap. Google gibi bir kaynak elinde mevcut ve
yararlan derim. Bir sorun ve yardım gerekirse bana ulaşabilirsin. Kolay
gelsin.