Merhabalar,

dikkatimi cekti de bugune kadar bu paylasım grubunda hic Deepin tavsiye
edildigine denk gelmedim,

 kullananlar var mı ? veya biliniyorsa tavsiye edilmememesinde bir neden
var mı ?

Acemi linux kullanıcılarına windows rahatlıgında linux keyfi ve
zenginligini sunabilecegi kanaatindeyim.

Selamlar
seyfettin